tisdag 27 mars 2007

Min shoppingrunda.

Shopping igår! Lönen hade ju kommit och fint väder var det, så vilken tjej blir inte på shoppinghumör?
Efter jobbet gick jag alltså ut på stan och började min räd i klädbutikerna. Klänning/tunika/topp/kjol stod på listan, dvs nästan vad som helst bara det var snyggt och gick att köpa. Var in på JC - inget. Gick vidare till Gina Tricot - nada. Tittade in på Åhléns - tomt. Vero Moda, Pepper.Corn, Cubus eller BikBok då? Nix! INGENTING! Suck. Snacka om antiklimax. Mötte då upp Lasse och vi bestämde oss för att gå och kolla på löparskor åt mig, för han har fått en fix idé om att jag ska börja löpa och så småningom springa Tjejmilen. Nåja, jag låter honom hållas så vi kollade på skor.
Och vad händer?
Jo, istället för att komma hem med nya, snygga kläder, så kommer jag hem med ett par löparskor för 800 KRONOR!?!?!
Helt klart den mest mystiska shoppingdagen i mitt liv.
Nu måste jag alltså börja springa. För minst 800 kronor...

Inga kommentarer: